azsyikin82@yahoo.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 25, 2011

AtUK kAmpUnG at hiS 61st BiRThdAY

December 25th, setiap tahun mereka2x yg mengganut agama Kristian akan menyambut Hari Natal (Marry Christmas). Bagi kami sekeluarga pula, December 25th juga kami sambut tapi dengan meraikan birthday abah saya a.k.a ATUK KAMPUNG bagi anak3 saya. Actually ramai dalam ahli keluarga saya (termasuk keluarga my cheenta sayang hubby) yg lahir pada bulan December (Cik Lin (Adleena), Mok Teh, Nadiah, Natalie, Pak Ngah, Kak Adik dll).

Actually dr malam td memang xsabar nak buat entry "AtUK kAmpUnG at hiS 61st BiRThdAY" ni. Selepas updated post kat FB at 1200am dan thru sms also around 1200am, nak buat special entry tentang abah saya. Tp disebabkan my cheenta sayang hubby tgh sibuk meng'update' blog dia, jd beri la chance dulu kat yg tercheenta. Call? hehehe tgh mlm sngt, sure abah tengah lena diulit selimut (hendak2 skng ni musim sejuk...).

Kenapa sampai xsabar2 kan, it just entry birthday abah awak aper? Why it is so important? Dh sms kn! Dh posted kat FB lg! Cukup aper!!!

Sebenarnya bukan aper, hari ini birthday abah yg ke 61. Bila tengok gambar abah terkini, MasaAllah cepatnya masa berlalu. Abah makin berusia, badan dah xberapa kuat. What will happen for the next coming dayssss...=/ (plain, xterjawab, xnak fikirkan, flat, tepu..............) Did I done enough for him, as he did and gave me super life experiences for the past 29 years? Kalau diikutkan, saya hanya mula bekerja pada 2004, and now 2011. It just about 7 years!!! Bila di culculated (boleh ke kalu nak kira), memang its NOT ENOUGH!!!

Kenangan demi kenangan menjengah kota memori...abah tetap pertahankan saya walaupun itu salah saya; abah xpernah merotan, mencubit, menjentik, mengherdik, memarahi saya walaupun salah saya ada; abah tetap akan mendapatkan apa yang saya hajati (asalkan saya belajar dengan rajin dan tekun); abah tempat saya menangis/mengadu kalu lara dihati menjelma...Oh!!! ABAH!!! sobsobsob...=(

Apa2 pun, saya ingin meng'wish' pd abah saya 'EN. MOHD JAZULI B. RAHMAT' (1) Semoga kita akan tetap together; (2) Share the joy, laugh, happiness and tears together; (3) abah diRahmati, diBerkati, diMudahkan dalam segala hal, diMurahkan rezeki, diKurniakan kesihatan yang sentiasa baik, diSenangkan hati dan segala yang positive datang dari Allah SWT utk abah. Ameen...


Us bEfOrE AftER aND fOrEVEr...=)

Abah, Azzaleya and me...=)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mY EArliEST bOyfRiENd EvER...=P


(p/s: 6 hari lagi dh nak masuk 2012, dh siap ker list of wishes for next year? Dh termakbul ker wishes tahun ni? Aper pencapaian (baik/buruk...suka/duka) yg diperolehi sepanjang 2011? Jom share for the next entry)

No comments: