azsyikin82@yahoo.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 13, 2011

nEw lifE nEw jOB nEw plAcE....fOR nEw yEAr

KOLEJ KESIHATAN SAINS BERSEKUTU...LECTURE...TUTORIAL...PRACTICAL... for the next coming month this is the new life for me untuk 18 minggu mendatang. Hanya 18 minggu je, tapi tak tahu la kalau disambung (sure tengok performance saya juga kn...hehehe), Alhamdullilah kalau bersambung. So macam mana dengan IndeBrain? Jangan risau, IndeBrain tetap seperti biasa, InsaAllah OT Nadiah dan OT Sharie akan bantu untuk patients sebelah pagi (kalau saya ada class), dan schedule therapy saya akan bermula pada pukul 1400 setiap hari.

Actually dah beberapa kali ada interview jadi lecturer and tutor ni sampai pada saya since 2008 lagi, tp rasanya keadaan tak mengizinkan saya pada masa itu untuk menyahut cabaran sebagai pengajar. Alhamdullilah bila panggilan bulan October 2011 menjengah saya dari KSKB, saya rasa sudah confident. InsaAllah dengan pengalaman clinical yang sedikit ini, kursus100x yang pernah dihadiri, workshop100x yang pernah dikendali...InsaAllah mampu rasanya untuk mendidik anak40+ muda OT nanti.

Subject apa nak ajar? Saya ditawarkan untuk mengajar subject OTCS 2213, OTAK 2213 dan sebahagian OTPK 2213...aper tu? semuanya berkenaan dengan peads OT yang memang menjadi kehemaran saya dan field saya sekarang.

Alhamdullilah rezeki anak3 dan kami sekeluarga ber5. Nampaknya ini pencapaian saya yang saya bangga juga untuk tahun baru 2012 nanti. actually selama tak active dalam meng"upsate" blog ni, banyak cerita tentang presentation yang saya kendali. InsaAllah dilain entry akan diceritakan dengan lebih terperinci...tapi sesiapa 1000x (adakah org 1000x yg bergitu ramai mengikuti saya di FB) yang mengikuti perkembagan saya di FB, tentu dh tahu...hehehe

Pandangan KSKB Johor Bahru 1...

Pandangan KSKB Johor Bahru 2...

Pandangan KSKB 3...

Mudah2an segala urusan di KSKB bermula bulan hadapan berjalan lancar. Juga semoga semua anak40+ muda OT dapat mendapat manfaat, faedah dan knowledge yang berguna dari class 100x saya. Semoga lebih ramai OT40+ in future yang meminati bidang peads...Ameen...=)

(p/s: tahun baru 2012 akan menjengah tak lama lagi...mari kita counting sambil memikirkan apa azam kita mendatang nanti. Azam 2011 dah tercapai? Kalau sudah...Alhamdullilah. Kalau belum? Mari buat post mortem...)

No comments: