azsyikin82@yahoo.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 19, 2012

dAh 30 kER!!!

Kata orang pejam celik pejam celik cepat sahaja masa berlalu...apabila sampainya sabtu minggu lalu (17 Mac) barulah betul2 perasan yang masa memang cepat berlalu. Dalam diam tanpa sempat mengira waktu tuptaptuptap dah sampai hari yang ke 10,950 saya berada di bumi Allah. Banyak yang saya belajar lebih2 lagi pada 5 tahun kebelakangan ini....selepas berkahwin...beranak3...menghabiskan study...menggukuhkan kerjaya...dan macam2 lagi pengalaman yang mematangkan diri. Actually it is totally speechless but awesome in another view. Speechless = memikirkan apa yang sudah dilahirkan/diberikan/diserahkan sebagai hamba-Nya untuk kebaikan semua... Awesome = sebab mempunyai keyakinan yang jitu untuk menjalani hari2 seterusnya.

Setiap kali buka diari tak tahu kat mana nak cari masa terluang...untuk anak3...untuk sang suami tercheenta...untuk keluarga...dan....yang penting untuk diri sendiri...Jadual April menghampiri dengan perkataan "PADAT", jadual Mei menjengah dengan perkataan "PROGRESS" dan jadual berikut2nya masih dalam penyelenggaraan. Hopefully boleh dilalui dengan tenang.

Again speechless untuk meneruskan bicara...layankan sahaja ye...WELCOME 30s and GOOD BYE 20s...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
me at the age of 30...ke nampak mcm remaje je...=P

p/s: the awesomenism menduduki peperiksaan, rasa macam menunggu anak3 sendiri exam jer...macam ni la agaknya mak2 bila time2 anak2 amik exam eh...aper2 pn GOOD LCUK untuk ke sekian kalinya....BTW bulan depan is my marathon month...start dengan kenduri doa selamat kat umah mak 1st April...public talk kat SUTERA MALL malam 1st April...3 days caurse kat MELAKA 10th to 12th April...2 days workshop kat SETIA TROPIKA 21st and 22nd April...dan memulakan percutian pada end of April hingga May menjengah...hehehehe...dan masih belum ada tarikh 2 days course dengan KSKBJB...mudah2an semuanya berjalan lancar...AMEEN...

No comments: